Jodu!

Ja då var man hemma efter en dags knegande, pissväder!

sitter i min slitna datastol och funderar vad man kan göra en regnig dag som denna, kommer inte på nått och jag har ont i tån...

Drog mig över till mr dahl för att mysa lite drog till hemmakväll men hittade inget att hyra, drog till willys i SKB köpte cola och lökringar! fick den brilljanta idén att åka till max oxh köpa orginal dressing och gjorde det!
så nu har vi slukat i oss 124367543 lökringar, mår illa.
beslutar mig att dra mig hem för att sova, måste kliva upp tidigt som är tragist.



"Katt åt kasse, sket påse"

Kommentarer
Postat av: Knotski

aha då vet jag varför du dissa fotbollen då ;) FÖR LÖkringAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-31 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0