Long time no see!

Jahaa då blev de dags att skriva igen efter att en Diana klagar på mig!
Vad har hänt under denna helg?
Jag har supe mig äkligt full kommer inte ihåg så mycket av lördagen men den började hos min gode vän Khalil (aka Kalle)
kommer dit hänger och dricker och de spelas gura, drar ner mot staden och sedan tog de slut typ :P
fredagen söps de också same shit annan dag,

Idag söndag så kunde jag inte ladda mobben så jag antog att den är paj så jag åkte till mediamarkt och införskaffade mig en ny och fräch mobitellus, var med Robin och Sofia och åt på MC handlade för 103 kr så de blev mycket mat för pengen.


Robin försökte att ta ihjäl en geting med en tidning! slog på han lätt 10 ggr men han dog inte, Krister 1 slag poff död :D

för nån dag sedan så körde jag Diana till korsta men innan vi skulle gå skilda vägar så drog vi en pizza på Parma,
god pizza de var ja! Diana kom på den briljanta iden att skicka en fråga till 118 100.
frågan löd "Vem är Krister Wikner och hur ser han ut?" tog 5 min sedan fick jag svar:
"118 100 tror att Krister Wikner är omtänksam och har ett hjärta av guld. Kvinnorna tycker att du har ett fördelaktigt utseende, mörkt hår och mörka ögon. Vi tror att han drömmer om att rida en elefant."
Sedan kom vi på en annan rolig fråga:
"Tycker Krister Wikner om Diana Flyborg?"
Svar: "118100 tror inte att Krister Wikner är ett dugg intresserad av Diana Flyborg.
Han är mest intresserad av sig själv och har möjligen fått upp ögonen för Sara. Det visar sig vad som händer i framtiden"
roligt hade vi iaf :D

kl är mycket och kom nyss från MC med Diana och Robin. fick några roliga ringsignaler och vi skoja på och funderade hur de skulle bli med fördelsedags kalas :)


"bröst lr rumpa? : ROOOMMPAAAA!    


                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0