En ny dag igen...

Ja de blev inte jordens undergång under natten som jag må säga är skönt
sitter på jobbet som vanligt den här tiden på dygnet (07.50)
det slog mig att man är så jävla tärd som håller på att jobbar och degar hemma i kuk Sundsvall


sluta mitt jobb sälja lägenheten sälja allt som är i den!
inhandla mig en laptop dra söder ut och börja om på en ny kula.

Vad har jag att hämta här i Sundsvall?

Har alla polare här men dom försvinner ju aldrig
har min släkt och familj här men dom försvinner inte heller.

varför inte bara dra utomlands 1 år? varför ska jag känna mig så bunden här?



Kommentarer
Postat av: Tompa

Helt rätt dra söder ut o mellan landa i skåne i nån månad :)



Tjooo

2008-10-31 @ 11:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0