!!!!!!!!!!!!!!

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!

nu kom snöhelvetet! kuken i rövhoran!
jag hatar snö mer än allt annat i världen!
säapdjgaäpsgjs
nu börjar de bli svinkallt och krister är förkyld i några månader framöver
penisattrapsförgyllare!
jag tror jag måste gå i idee!
har inte hunne slängt på vinterdäcken på bilen än
höll på att köra till lusifer (Djävulen)
Efter jobbet så ska jag åka och hämta min mormor som ska till njurunda och fixa nått med nån grav
inge vinter däck kommer att ta en evighet att ta sig dit + att de kommer att vara rusningstrafik my balls are broken!
efter de ska jag och Spjälle ut och kolla efter maskeradkläder kommer att ta lite tid de med,
när vi hittat de så ska jag åka och sätta på dom där jävla däcken (lätt de tråkigaste jag vet)
inte nog med de så måste jag lämna bilen till en verkstad som ska fixa nått med kylaren och då måste jag ta gamm jävla sossecontainern (volvo 740 röd) för att komma till jobbet tärt tärt och åter tärt.
inte nog med de så måste jag hämta ett par bilder som ska skickas till försäkringsbolaget
bilderna kostar 890kr!!!!!!!

Krister död...

"schka leera choklee reerrraa"

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, snacka om all skit på en gång.

2008-10-31 @ 12:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0