peon!

Kommer sent till jobbet idag! inte så bra med tankte på att de har blive lite mycket,
men man sliter och donar på med skiten.
De är bestämt att de blir Umeå till helgen :D:D:D
måste bara hitta en kostym som man kan ha på halloween så är de gogo power ranger!

skriver mer efter jobbet...

Nu så här efter jobbet hittade jag en tvättid! jag ska tvätta sööÖnder tills kl blir 22 ikväll :)


Usch och fy för tvätt blev inte klar förens en bra bit över 22 tiden,
men men efter att bök och knök så ringe jag upp min gode vän Robin som var sugen på att handla nått.
De fick bli mjölk och en trisslott för hans del, han vinner även 100 kr går in och tar ut 4 nya vinner 75 kr på ena går in och
tar 3 st till vinner 25 kr på ena tar ut en till vinner inget :P gaytur han har dock vann han ju inget med de var många gånger han vann, kunde ha vart 10 000 kunde ha vart 1 000 000.

kollade på filmen "Drillbit Taylor"
var underhållande och en bra film
kan jag rekomendera för lite fredagsmys :)


nä nu är de nog dags att hoppa i sängen annars dör jag på jobbet och de är inte allt för roligt!


"I bet i can jump from this couch to the counter, check it!   EAGEEEEL!!!"

Min arbetsplats :)

Kommentarer
Postat av: Diana

haha, näru. 20 dagar kvar. WOHO. countdown my friend, countdown!!

2008-10-28 @ 02:13:38
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0