dance med mig chick

Dagen börjar med ett samtal från robin kl 6! jag dog! kliver upp duschar på med work bralla och ut till bilen.
Drog och åt lunchen med D cat! (Diana) hon hade ingen peng med sig så jag var snäll och bjuppa, vi åt på Dragon house griiimm buffen!

diskuterar om hur de går med designen till min blogg, fick se lite hur hon hade spånat och de var nice :)

drog och jobba som ett djur och åkte hem.

18.00 sitter och kollar på America's best dance crew finalen! sjukt braaaaa! vill att våran dance cru ska komma igång !

Snabbmat är ju min kryptonit! har så dålig självdiseplin på mig själv så de är skrämmande!
men nu ska de sytras upp ett gymkort! annars blir man ju fääättt!
Men man kan ju gå efter Obelix och köra med "Äta bör man annars dör man" men han är så tjock och har brallerna uppdragna till armhålorna så jag tror jag kör med träning ist!
    <---------------- Hunden har mustach ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0