Hård dag! 080903

Tjenis Bloggen!

Orkade inte skriva nått igår för att jag var helt utmattad och näst intill koma stadie!
Dagen började med att alarmet ringer kl 6 på morgon, borta i min dumhet så kliver man upp och far till jobbet.
jobbade och slet som ett lejon på jakt efter en antilop lr 2, bestämde med Robin Dahl att dra och fika efter jobbet
och hänga lite.
Väl vid bordet ser jag lilla Diana springa runt i IN husets rulltrappor, grabbar mobben och ringer!
Hon skulle handla ett kuvert och hon kom å satte sig med oss ett tag och surra men drar efter att en gamal klassis kommer och joinar vårt bord (whats up whit that D-cat?! ) ;)
vi pratar gammla minnen från Barn & Fritids programet, hehe ja de var roliga tider kom vi fram till iaf.
Efter allt prat på käf chärm så drar jag och möter upp Erik Löfdal som har lurat in mig på att börja gymma (Beach 09!)
kollar lite priser och skit på Jocks och går ner och köttar järn!
efter mitt pass på Jocks så drar vi hemöver och tänkte på refrengen, MEN ICKE! då skriver Håkan att vi ska dansa på dansvärlden i stan.
Mör i kroppen drar jag ner till staden igen och dansar i 1-2 timmar.
Hemgång! börjar må illa för kroppen har inte intagit nån föda lr vatten på ett bra tag, bestämmer mig för att dricka 1.5 L vatten och hoppar i säng!

  Nån pose innan vi drog :)


Kommentarer
Postat av: Diana

Hurröödu. Jag gick för att MITT sällskap såg ganska uttråkad ut =)

2008-09-04 @ 17:16:51
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0