Kalas

Krister är mycket full/gull just för tillfälle! men jag älskar mig ändå! orkar fan inte skriva...


Krister på kvällen :

Pipeline och kolla in ett band som spela, jag ger dom 4 toast av 5!
Hemma hos Kalle! kollar på band från när vi var små och Breakade!(nostalgiafton!)
går in på Dream @ Aveny, suger min balle hårt och jag går mot Stadshuset!
LoopTroop @ Stadshuset var soft ger dom 4 av 5 Toast pga att dom körde några klasiker :)
kebabcity körde en GI model av kebabtallrik, mycket sallad och kött lite pommes,
tar en taxi hem och nu sitter jag här kl 03.30

ska även spela fotbollsmatch nån gång på lördagen men kommer inte ihåg vilken tid, bbra jobbat Krille W!

nä nu får de vara slutskrivet, GOD NATT


"Stråla med din lycka när du är lycklig, när du är olycklig visa att du är olyklig"

Stora drag av vad jag hörde av min gode vän Stålis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0