Oj oj

vad man har vare borta mycket nu från bloggandets värld, kan bero på att man inte har orken lr att man inte haft tid men nu skriver jag iaf så alla läsare blir glada (får man hoppas)

Ja helgen som var 12-14 sep såg ut följande,

Fredag: Kliver upp ur min säng och drar på jobbet drar hem vid 10 tiden, Gör mig klar för begravning.
               Min barndoms vän Tomas Lundgren har gått genom guds grindar och lever vidare i de blå :,(
               Hoppas att du såg där uppeifrån hur många som var med dig till slutet.
              
               Huga blir tårögd när man bara tänker på begravningen, men man måste leva vidare och se framåt.
               Hade minnesstund i lokalen på Klippan , där vi satt och pratade minnen och stuttade varandra.
              
               Roligare blev de mot kvällen! De var dags att grattulera min gode vän Robin Dahl som blev 22 höstar!(?)
               var hemma hos Spjälle drack och levde rövare drog på krogen som vanligt och degade, så var de
               slut på kvällen/natten.


Lördag: Lite lätt bakis, Drar och lirar fotbollsmatch och förlorar den orkar inte gå in på detaljer.
               vill gå ut och ha de roligt drar hem till Mr. Dawda! kommer lite folk över och de blir lite av en fest :)
               efter mycket scho och schim så sovs de i Dawdas säng.


Söndag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde så de är nog inte så intressant att läsa om.



So fresh and so clean! (fredags)

Ser lite fet ut xD
            
              
              

Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

Rysk breakdance för 70 år sedan



http://www.youtube.com/watch?v=KoQb8vb4blA



:D:D

2008-09-22 @ 20:18:55
URL: http://operationbeach2008.blogg.se/
Postat av: kollektivet på nybrogatan

den här bloggen var bland det mest roande vi läst på länge iaf. go krister! gi på kebabcity - klockrent! vi kom fram till att du hade rätt om sockerkakan iaf, den var ju god! blir det en nästa gång i köket kan du få en kudde under röven. :P

2008-09-30 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0