rådjurs föda!

Haha fy fan vilken kväll de blev igår!

Började med att vi drog till några tjejer som heter Emelie o Jenny i stan och förfestade var lite stelt i början men efter lite alkoholkonsumerande så blev de gallej!
Bestämde att vi skulle på stan och göra den osäker! men vi kom aldrig ner till nån krog för vi stanade till hos Johan,
blev assrejdar! Robin blev fullast och tog där med hem vinsten för kvällen. (mormor fick hämta han) ;P
"dagens tack" går till Diana som tog hand om Robin och mig i våran knökiga sitts som vi satte oss i!
drog en taxi till MCdriven och drog sedan hem till diana som erbjöd mig tak över huvud och en skön soffa!


de får vara bra med skrivandet nu...

"Toaringssovning"

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag borde väl tacka dig då jag inte tagit mig hem annars. Eller ska jag tacka plånkan?

2008-09-07 @ 13:32:51
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0