Working man!

Sitter på JOBBET och bloggar!  hur king är inte de då? :D
har ont i min kropp efter mycket träning och slit för beach 09 men de är värt de.



Dagen började med att jag fick ett samtal från Hagaskolan.
Dom frågade om jag fortfarande kunde vara vikarie, då sa jag till dom att jag hade ett jobb redan och kunde tyvär inte hoppa in och läxa upp snorungarna i idrott.
Kollade på klockan efter att jag lagt på luren

09.15!!!!! OMG FUCK MY BALLS! svär på gud att de var de jag sa till mig själv när
jag insätt att jag är över 2 timmar sen till jobbet.
svätten flöder från kroppen och blir lite nervis på vad chefen ska säga,
kommer till jobbet och möter upp arbetarna och dom skojas om hur sen jag är, träffar chefen, hehe han skratta och skämtade om de också :D
hade sjukt mycket tur att de inte blev nått av de hela,


Kommentarer
Postat av: Diana

nörd

2008-09-11 @ 12:57:06
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0